Simskolan

Idag gick det 100 gånger bättre på "simskolan"!
Både jag och Oscar visste lite mer vad som väntade oss, och vad som förväntades. Och det var en helt annan kille jag hade med mig. Faktiskt så kändes söndagen i simhallen lite som ett "breaktrough".
Idag var han med på allt som de andra barnen gjorde, även om jag måste hålla i honom lite,
men det är mest för att det är precis så han bottnar :)
Han lärde sig också idag att hålla munnen stängd under vatten.. :)
Så idag var munnen och näsan under vatten utan kallsup!
(ungefär 50/50 av gångerna men klart bättre :D )
Ikväll har vi varit på äventyr, och jag hoppas jag kan berätta snart. INNAN jag spricker :)

Bilderna är från babysimmet vi gick på, här måste han vara 8-9 månader tror jag :)





Så lugn och fridfull!
KAN detta vara samma vilde vi har här hemma nu!? :P


Kommentarer
Postat av: moster

Goda nyheter och underbara bilder <3

Älskar ER <3

2011-10-04 @ 21:09:21
Postat av: Mormor

Samma kille - fast ändå inte <3

ÅH så spännande!

2011-10-05 @ 10:16:21
Postat av: Tina

Så himla söta bilder!!!



Kram Tina!

2011-10-05 @ 17:51:16
URL: http://lilltinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0