6 dagar & egentid

Ojojoj vilken kväll!
Just nu njuter jag av lugnet och hoppas hoppas att Oscar har somnat.
Calle är på bian med Chrille, så mina vänner detta är
*egentid*egentid*egentid*egentid*egentid*
:)

Vet inte helt vad det har varit med Oscar ikväll, han har gråtit och gråtit. Det tar ju på krafterna både på honom och mig. Så blev han så glad så glad när vi ÄNTLIGEN ( :) ) hittade Sandra och Vilmer på Skype. :) Han stod och klappade Vilmer på kinden på skärmen ♥
När vi sedan skulle säg hejdå, trodde jag hjärtat skulle brista. Oscar storgrät;
- åka Sanda Vijmer, åka Sanda Vijmer! Mamma åka nu!
När jag då sa att vi faktiskt inte kan det ikväll, trodde jag aldrig att tårarna skulle ta slut :(
Vi måste absolut ses så fort det går!
Gullungarna på café, båda tycker det är kul, och charmar ALLA som går förbi! Såklart!
Best buds forever! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men jösses, har de verkligen varit så små?! Måste verkligen ses snart, Vilmer tjatade som en tok sen att vi skulle åka till "Kamlar" och gärna nu på direkten! =) Hoppas lilleman somnade gott sen, kraaamar!

2011-10-05 @ 20:57:12
Postat av: mormor

Åh, lilla hjärtat mitt, vilken knut mormor fick i magen.... Klart att dom längtar efter varandra killarna. Svårt att ta in att man kan prata/ses på Skypen, men inte kunna ses på riktigt lika enkelt.

2011-10-06 @ 08:48:28
Postat av: moster

Ååååååhh gull...... :'(

2011-10-06 @ 23:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0