Trolldeg och REHAB

Natten var minst sagt lite bökig. När mitt smärtstillande gick ur igår kväll, hade jag ganska ont igen. Tog min ipren som läkaren sa, och en idag på morgonen. Jag gör just ingenting, och Oscar leker med sina bilar. Som tur är han på bra humör trots snoret och hängigheten. Skönt att morfar kommer och löser av mig om ett par timmar. Calle står stand-by från jobbet.
Klockan 13 ska jag vara på Rehab, hon ringde precis. Jag hoppas verkligen det hjälper!!
Funderar på att göra trolldeg till Oscar. Har gjort det någongång när jag var ute på någon praktik under skoltiden, men det var ju en stund sen.. Vi slängde alla Oscar leror för ett par dagar sedan, då de flesta färgerna var ganska torra i kanterna. Tänkte att en trolldeg går väl lika bra..
För (såklart) nu när vi har slängt lerorna går han ju runt men "stansarna" (?) och vill leka med leran. Vad hade jag väntat mig?! :P

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Lisa!



Hoppas det blir bättre snart!

Tänkte bara säga att jag har frågestund på min blogg nu..jag svarar på alla frågor Torsdag eller Fredag den 1 eller 2 December!

Så om du har lust/ork så får du gärna ställa frågor på min blogg.Betyder mycket för mig:)



Krya på dig!



Kram tina!<3

2011-11-25 @ 13:17:00
URL: http://lilltinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0