Älskar ♥

♥ Älskar när vi har lite sovmorgon, ni vet de här dagarna när vi INTE går upp 5.50 och drar iväg till dagis 6.30. Som igår och idag, igår lämnade jag vid 9, och idag vid 10. Så nu har vi bara mysmysmys. Ätit frukost i soffan till Bolibompa. Inte stressat, bara mys. Pratar om vad han vill göra på dagis idag, och vad vi ska göra i helgen. Pratar om vad vi ser på teven.
För att göra farfar glad så här på fredagsmorgonen, ska jag berätta; Oscar kollade på bolibompa, och jag skulle sminka mig, så ropar han på mig, helt i extas;
- mamma! mamma! Ugglan på tven!! Ugglan på tven!!
Då är det natt i programmet, och man hör en uggla på långt håll.
Inte nog med det, han säger;
- Mamma, det är lilla ugglan, lilla ugglan mamma!

Snart är det dags för jobb, och ikväll har vi tvätttid, kul en fredagskväll, men vad ska man göra när det inte finns NÅGON tid NÅGON kväll på 1½ vecka?! B. Men, men, vi har i alla fall rena kläder i helgen :P

Kommentarer
Postat av: mormor

ÅH vilken fantastiskt morgon! :)

2011-11-18 @ 09:02:47
Postat av: moster

Myyys<3

2011-11-18 @ 21:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0