Stripp, jobb och giftemål!

Hahaha, det blev en kulig överskrift!
Idag började jag tidigt, och jobbade fram till två. Det var mycket folk i butiken idag, och det är kul, men det känns ALLTID som att jag ALDRIG kommer hinna de sista två timmarna. Men jag hann! :)
När jag kom ut från omklädningsrummet hörde jag ljuva röster som jag kände igen.
Det var Calle, Oscar och Max med familjen!
De hade hela gänget varit på strippen i Emmaboda, och kollat in de snabba bilarna som säger:
arrrm arrrm AAARRRRRRMMMM enligt Oscar.
Allihopa kom och hämtade mig på jobbet
(huur mysigt är inte det?!)
vi handlade lite korv och bröd och åkte hem och grillade.
M & M = mumsigt och mysigt :P

En fantastisk nyhet, som också var en hemlighet, var att igår fick jag ett mail, med en BRÖLLOPSBILD!
På Max med sin FRU L, och deras barn ♥ Alla grattiskramar i världen skickades genast!
(och en tår för säkerhets skull :P )

Några bilder från idag.
Calle sa det att Oscar skulle INTE hålla honom i handen, men med kusin M gick det självklart bra :)


Nu har vi lite lördagsmys innan det är dags för Oscar att sova,
vi ska äta lite räkor och en macka, någon annan kanske skulle säga räkmacka :D
Men Oscar bottnade med lite popcorn, och Pippi!

Kommentarer
Postat av: mormor

mmm... och det händer kanske i världen, att det är den turordningen, på stripp, jobb och giftermål, med det betydelsen också fniss det vet vi INGENTING om fniss

2011-05-23 @ 14:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0