Fredag fortsätter

Fredagen fortsätter, och jag skriver en lista :)

Idag fredag den 6 maj 2011 är jag tacksam för;
* Att jag har en underbar liten familj
* Att jag har en underbar stor familj
* Att jag har underbara vänner som jag räknar som familj, fast det egenligen inte är det
* Att jag ska laga god mat ikväll
* Att solen skiner så jag fick rulla ner för att Oscar skulle se barna i bullerbyn
* Att det faktiskt känns som om Oscars värsta sömnproblem har vänt (nu "bara" vaknar han tiidigt ibland)
* Att det känns som om denna mammans "tråk" börjar gå över. Känner mig liite piggare tycker jag! :) *ÄNTLIGEN*

Kommentarer
Postat av: mormor

Och jag är så oändligt tacksam för att just Du är MIN dotter! Min kärleksfulla underbara dotter! Älskar Dej! Kram från Din stolta mamma!

2011-05-06 @ 09:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0