Tidsfördriv


Tidsfördriv medan Calle nattar Oscar..

Tidsfördrivet

TESTET BÖRJAR: 12:14
1. För och efternamn?
- Tilda Inlund
2. Ålder?
- 20
3. Vart bor du?
- Falkenberg
4. Bor tillsammans med?
- Just nu, med mamma, Thobbe o sonen Memphis.
5. Färg på ditt hus?
- Gult
6. Hus eller lägenhet?
- Hus
7. När är du född?
- 21 Mars 1991
8. Klass?
- What ?
9. Vilket år tar du studenten?
- Skulle tagit de 2010.
10. Något jobb?
- Sjukskriven.
11. När gick du upp i morse?
- 09:02
12. När ska du sova?
- Inatt
13. Duschat idag?
- Igår
14. Kramat någon idag?
- Memphis
15. Pussat någon idag?
- Memphis
16. Vad har du ätit idag?
- Chips
17. Dagens tvprogram?
- Sjunde Himlen
18. Vad är det för dag idag?
- Fredag o midsommar
19. Dagens sötnos?
- Kan väl va jag för en gångs skull ^^
20. Dagens roligaste?
- Inget, än så länge xD
SOCIALT
21. Har du många vänner?
- Knappt, men dom är underbara <3
22. Vem pratade du senast med?
- irl ? Thobbe
23. Vem kramade du senast?
- Memphis
25. Brukar du svara på sms?
- Oftast, ja
27. Har du pojk-/flickvän?
- Ja
28. Vem pratade du med i telefon senast?
- Fia
29. Vem fick du senast sms ifrån?
- Charlie
FAVORIT
31. Film?
- Gone in 60 secounds
32. Låt?
- Bastian Bates feat. Nicco - Cant Slow Down
33. Mat?
- Kött
34. Dryck?
- Coca cola
35. Färg?
- Rosa
37. Stad?
- Ehm ?
38. Land?
- Turkiet
39. Ämne i skolan?
- Inget ..?
40. Människa?
- Min mamma ?
SENASTE
41. Personen du tänkte på?
- Kendji
42. Personen du tittade på?
- Ellioth
43. Gången du sms:ade?
- För en stund sen
44. Gången du grät?
- Jag gråter sällan
45. Pizzan du åt?
- Oj, hundra år sen typ.
46. Gången du var i Göteborg?
- Några månader sen.
47. Gången du var i Stockholm?
- 15 år sen ?
48. Gången du var utomlands?
- Augusti 2007
49. Gången du grät pga kärlek?
- Ehm, de har jag glömt.
50. Gången du tänkte på ngn speciell?
- En stund sen
ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt?
- Svart
52. Hund eller katt?
- Katt
53. Pojkvän som driver eller seriös?
- Seriös
54. Tvspel eller datorspel?
- Data
55. Singel eller upptagen?
- Som jag känner just precis nu ? Så skulle jag vilja va helt jävla ensam.
56. Fotboll eller handboll?
- Ingen boll
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead?
- FEJJAN
58. Ragga eller bli uppraggad?
- Sistnämda ;>
59. Big Brother eller Paradise hotel?
- Big Brother
60. Blont eller svart hår?
- Svart
61. Har du blåa ögon eller bruna?
- Gråa
62. Choklad eller lakrits?
- Inget
63. Göteborg eller Stockholm?
- Gbg
64. Högerhänt eller vänsterhänt?
- Höger
65. Coca cola eller fanta?
- Coca cola
66. Pizza eller kebab?
- Inget
67. Randigt eller prickigt?
- Prickigt
68. Älska eller älskas?
- Älskas
69. Leva eller dö?
- Levande död ?
ANTAL
70. Personer du älskar?
- Till 100 % ? En.
71. Personer du hatar?
- Många ;)
72. Gånger du gråtit?
- Oj, de slutade jag ränka för länge sen.
73. Personer du skrattat med under 24 timmar?
- Tre
74. Glassar du ätit på en dag?
- Noll
75. Festivaler du varit på/ska på detta året?
- Ingen ?
76. Gånger du haft minnesluckor?
- Everyday, typ xD
77. Gånger du varit glad?
- Ganska ofta
78. Personer du saknar just nu?
- Några
79. Gånger ditt hjärta brustit?
- En gång
VEM
80. Vill du kyssa nu?
- De kan ni ta o fundera på.
81. Ska du träffa imorgon?
- Hum, ingen speciell, va jag vet.
82. Sjöng du senast för?
- Mig själv ?
83. Hade du senast en msn-konversation med?
- Emil
84. Spelade du tvspel med senast?
- Lillebror
85. Vill du ta med på resa nu?
- Memphis
86. Vill du kasta en sten i huvudet på?
- Simon ?
87. Förtjänar att dö?
- Oh, tänk om jag skulle säga de xD
88. Är söt?
- Ett flertal
89. Vill du sova jämsides med i natt?
- Min bebis
VAD
90. Gör dig glad?
- Min lilla Memphis
91. Gör dig ledsen?
- Tanken på att min lilla prins Kendji inte kmr hem.
92. Vill du helst göra nu?
- Ba dra
93. Önskar du att du slapp göra?
- Bråka..
94. Vill du ha nu?
- Pengar, Kendji och ett jobb
95. Önskar du dig i födelsedagspresent?
- .. ?
96. Längtar du till?
- Den dagen
97. Tycker du om dina betyg?
- Kmr inte ihåg dom
98. Ångrar du i ditt liv?
- Till o från
99. Är det bästa som hänt dig?
- Mina barn
100. Vad är klockan? - 12:26
TESTET BÖRJAR: 20.27
1. För och efternamn?
- Lisa Marie Anderson

2. Ålder?
- 29

3. Vart bor du?
- Kalmar

4. Bor tillsammans med?
- Calle, Oscar och Catasita (även kallade storÄlskling, lillÄlskling och kattfan. :D )

5. Färg på ditt hus?
- Rött tegel

6. Hus eller lägenhet?
- Lägenhet (tummen ner)

7. När är du född?
- 25/10-81
8. Har du barn ?
- Japp, en gudagåva ♥

9. Vilket år tar du studenten?
- Tog "den" 2000

10. Något jobb?
- Är i frukt och grönt, och förbutiken på Ica Magneten (som fö vann hederspris! ;) )

11. När gick du upp i morse?
- 08.15!! :O

12. När ska du sova?
- Så tidigt som möjligt :P

13. Duschat idag?
- Jojomänsan

14. Kramat någon idag?
- Oscar, Calle och min gamle pappa

15. Pussat någon idag?
- Ozzy

16. Vad har du ätit idag?
- Frukost, snitzel och potatis, och lite blandat till kvällsmat på balkongen med mina hjärtan.

17. Dagens tvprogram?
- Det blir Vänner så fort Liten somnat *längtar*

18. Vad är det för dag idag?
- Söndag, och dag innan måndag

19. Dagens sötnos?
- Oscar när jag kom in med vällingen och han tittar mig i ögonen och säger;
-Eskar dig mamma!

20. Dagens roligaste?
-När morfar nös och Oscar från ingenstans sa -Prosit!


SOCIALT

21. Har du många vänner?
- Inte så många, men de jar har är underbara! ♥

22. Vem pratade du senast med?
- Calle och Oscar

23. Vem kramade du senast?
- Oooscar

25. Brukar du svara på sms?
- I princip alltid

27. Har du pojk-/flickvän?
- Världens finaste ♥

28. Vem pratade du med i telefon senast?
- Mia

29. Vem fick du senast sms ifrån?
- Mia

FAVORIT

31. Film?
- Absoluta i hela världen? Det är verkligen supersvårt. Jag funderar.

32. Låt?
- Feel / Robbie Williams
-Fire / Bruce
-Mama Im coming home / Ozzy

33. Mat?
- Farmors kroppkakor

34. Dryck?
- Mineralvatten m citron

35. Färg?
-Svart

37. Stad?
- Oslo

38. Land?
- Italien

39. Ämne i skolan?
- Ää var ju inte så där super glad i skolan

40. Människa?
- Vad ska jag svara på det?!

SENASTE

41. Personen du tänkte på?
- Calle, nu kom han och jag är ju inte ens halvfärdig :(

42. Personen du tittade på?
- Min stora kärlek

43. Gången du sms:ade?
- För en stund sen

44. Gången du grät?
- Midsommar, men det var allt en kortis! :D

45. Pizzan du åt?
- Oj, igår med Oscar, Sandra, Marcus och Vilmer

46. Gången du var i Göteborg?
- DET är länge sedan!

47. Gången du var i Stockholm?
- 20 år sedan?

48. Gången du var utomlands?
- I Köpenhamn i våras (men knappt så det räknas som utomlands :P )

49. Gången du grät pga kärlek?
-Har gråtit många gånger för det är så MYCKET kärlek, inte lite ♥

50. Gången du tänkte på ngn speciell?
-Konstig grej att fråga, alla är väl speciella om jag tänker på dem?!

ANTINGEN ELLER

51. Svart eller vitt?
- Svart

52. Hund eller katt?
- Katt, hund - BÅDA!

53. Pojkvän som driver eller seriös?
- Seriös

54. Tvspel eller datorspel?
- BRÄDspel Hahaha, nej men sånna roliga typ med vilda gester

55. Singel eller upptagen?
- Upptagen ♥

56. Fotboll eller handboll?
- Ingen boll - puck

57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead?
- Vaa??

58. Ragga eller bli uppraggad?
-Uppraggad

59. Big Brother eller Paradise hotel?
- Vaa??

60. Blont eller svart hår?
- Blont eller svart?! Eh, mörkt ?

61. Har du blåa ögon eller bruna?
- Green

62. Choklad eller lakrits?
- Lakrits! (men choklad också :P )

63. Göteborg eller Stockholm?
- Gbg

64. Högerhänt eller vänsterhänt?
- Höger

65. Coca cola eller fanta?
- Coca cola

66. Pizza eller kebab?
- Petsa

67. Randigt eller prickigt?
- Randigt

68. Älska eller älskas?
- Tillsammans

69. Leva eller dö?
- Leva, leva, leva!

ANTAL

70. Personer du älskar?
- Många, ni vet vilka ni är!

71. Personer du hatar?
- ingen.

72. Gånger du gråtit?
- Hahaha, så långt kan INGEN räkna :)

73. Personer du skrattat med under 24 timmar?
- Förstår inte? Skrattat i 24 timmar? Eller de sista 24 timmarna?

74. Glassar du ätit på en dag?
- Äter inte jättemycket glass faktiskt

75. Festivaler du varit på/ska på detta året?
- Sweden Rock, och Östersjöfestivalen. Hahaha, finns det mer olika festivaler?

76. Gånger du haft minnesluckor?
- Inte många, några :O

77. Gånger du varit glad?
- Är allra allra oftast glad!

78. Personer du saknar just nu?
- Några jag inte sett på en stund

79. Gånger ditt hjärta brustit?
- Det är helt!


VEM

80. Vill du kyssa nu?
- Han sitter här :)

81. Ska du träffa imorgon?
- Jaa, först alla på jobbet.. Sedan Calle och Oscar som jag vet!

82. Sjöng du senast för?
- Mig själv ? Och Oscar, det var nog tidigare idag.

83. Hade du senast en msn-konversation med?
- Det har jag inte

84. Spelade du tvspel med senast?
- Kan ej svara på vem det var med för 15 år sedan :P

85. Vill du ta med på resa nu?
- Calle och Oscar, bara vi!

86. Vill du kasta en sten i huvudet på?
- Oj, det vet jag inte!

87. Förtjänar att dö?
- Det vet jag ingen, vilka frågor!?

88. Är söt?
-Det finns det där emot gott om!

89. Vill du sova jämsides med i natt?
- Mitt STORA hjärta. Inte lilla i natt - jag sover så dåligt då :(

VAD

90. Gör dig glad?
- Min lilla familj

91. Gör dig ledsen?
- Tanken på att det inte blir som vi hoppas.

92. Vill du helst göra nu?
- Kolla på vänner

93. Önskar du att du slapp göra?
- Jobba en vecka till - är riktigt redo för semester! :)

94. Vill du ha nu?
- Hus, och bebis

95. Önskar du dig i födelsedagspresent?
- ???

96. Längtar du till?
- Semester, och semester i augusti med min fina familj!

97. Tycker du om dina betyg?
-Minns de inte, men de kunde varit bättre!

98. Ångrar du i ditt liv?
-Nej, verkligen inte!

99. Är det bästa som hänt dig?
- Min son ♥

100. Vad är klockan? - 20.58

Kommentarer
Postat av: Calle

Haaaha roligt jag läste allt och sa lite tyst Petsa för mig själv när jag läste det.

2011-06-27 @ 14:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0