Svårkoncentrerad

Ja ni, idag är det torsdag igen. 2 dagar kvar att arbeta denna veckan.
Känner mig lite svårkoncentrerad ikväll. Men det har varit mycket på jobbet, och det är många tankar som snurrar. Har precis klickat hem en bakform till litens kalas, här har vi den;

Den är hemklickad från www.shoppingbutiken.se , och bilden är lånad därifrån.
Tack fina J som hade toppenförslaget!

Jag är så himla tacksam. Jag känner mig ofta så trött, men va fan, jag är bara trött. Det finns de som har det så mycket värre. Jag är tacksam för min familj, alla ni som ingår i den, jag har en stor "bonusfamilj" och ni vet alla vilka ni är. Jag är så glad att ni finns, och att ni också mår bra. Det betyder allt. Ni betyder allt. Sorry om jag är tråkig och trött. Pussa på varandra! ♥

Kommentarer
Postat av: Moster

Ja visst ska vi vara tacksamma för vår hälsa,men man FÅR också tycka att det suger att vara trött TRÖTT T R Ö T T !!!

PUSS PÅ DIG LILLASYSTER =)

2011-02-10 @ 20:20:57
Postat av: mormor

Trött javisst det händer - men TRÅKIG??? NEJ ALDRIG!

Är säker på att både C och O pussar på Dej!

Älskar Dej!

2011-02-10 @ 20:23:13
Postat av: Mia på jobbet

Klart man få vara trött ibland vem är inte det, Jag undrar vad O säger när han får syn på den tårtan, synd vi inte kunde komma. Kram

2011-02-11 @ 10:00:27
Postat av: Mia på jobbet

Det är klart man får vara trött ibland vem är inte det, men tråkig har jag aldrig märkt av, undrar vad O säger när han får syn på den tårtan, synd att vi inte kunde komma. Kram

2011-02-11 @ 10:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0