Om ni undrar

över dåligt bloggande, så är detta mina mest hektiska dagar på jobbet. Det är MÅNGA som handlar MYCKET grönkål, dill, rödkål, äpplen och clementiner i dagarna :P Jag jobbar varje dag så länge jag behövs, och då är jag ganska trött när jag kommer hem på kvällskvisten. Idag har jag kännt av både punkten i ryggen, och lite ischias-skinka :( så nu måste jag ta det varligt imorgon! Varligt, men snabbt :P
Efter morgondagen blir det två lediga juldagar innan jag börjar igen måndag morgon. Men på eftermiddagen får vi BESÖK, av underbara Olsson/Ulveklint ♥ mitt i allt jullängtande längtas det till det också :)

Nähe, måste fixa mina naglar, för imorgon tyar jag inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja så är det, anledningen till dåligt bloggande hos mig är att jag är den som handlar mycket för att göra iordning mycket nu inför den storA helgen :P

2011-12-22 @ 22:16:58
URL: http://mittvitabo.se
Postat av: cecilia

Hej.



GOD JUL :) tack så mycket, ja en lättandad jul vill vi ha :) hoppas ni mår super!!



Massa kramar!

2011-12-23 @ 14:25:33
URL: http://blogg.mama.nu/ceciliasvensson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0