16.53

16.53 och jag sitter vid DATORN HEMMA!!
Kan ni tänka er, så underbart skönt det var att sjunka ner i soffan. Utmattad, och med ett glas vin :)
Är lite kissnödig med jag ORKAR INTE resa mig upp igen just nu :P det får helt enkelt bli ett senare projekt.

Som jag har skrattat idag :) Trött, flamisgt, förväntansfullt och lättat. Lättat att ryggen hållt ok under årets tuffaste vecka, trött efter veckan som varit, flamsigt och förväntansfullt för vad som ska komma ska. Många människor på liten yta, glada, stressade, frågande, lite smått hagalna :) Trötta, flamsiga arbetskamrater, vänner.
Det har tagit mig 7 minuter att skriva det jag har skrivit. Kan jag vara något slut i huvudet? Hahaha, slut i huvudet vet jag ju, men ni vet. Aaa.. jaaa jag är väldigt trött.
Får se om jag återkommer senare, men jag tror knappt det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0