MIN AWARD!



Fick denna fina AWARD-en av fina Anna som skriver en jättehärlig blogg, om sina funderingar,
och sin söta son Dizel. Henne har jag följt genom hennes graviditet - och fortsätter gärna! :) 
Självklart skickas awarden tillbaka!

Så så är det min tur, att få dela ut!

Cicci
Fina fina Ciccis blogg. Hon är en kämpe för många! Hon berättar om sitt liv, med tre underbara barn, varav lilla F som har svår astma, och sambo. Hon har gett ut en EGEN UNDERBAR BARNBOK
(den andra är på G!),
där mycket utav pengarna går till Barncancerfonden. Vilken tjej!  
Kolla in hennes sida, och beställ boken/böckerna!

Jenna
Jenna är en supergo tjej som blivit mamma åt en lilla söta Mira! Hon berättar om vardagen, tar kanonfina bilder och är en jäkel på att göra snygga bloggar! ;)
Det är förstås Jenna som har fixat min...

Lina
Är nybliven tvåbarnsmamma! Har en flicka Anabelle något äldre än O, och en liten liten ny tösabit, Alicia, 
fantastisk tjej och mamma!

Tova
Skriver om livet med Elliot, och bjuder ofta på mumsiga recept!

Och så har jag två bloggar jag vill länka er till, men tyvärr har de som skriver ont om tid, och det är glest mellan uppdateringarna nu, men eftersom jag hoppas att tiden kommer finnas - för att jag vill fortsätta följa deras bloggar, familjer och barn - så får ni en varsin award av mig. Och kom igen nu, jag saknar era uppdateringar! :)
Jessika&Emmelie AnnSofie

Jela
Jelas blogg har jag precis börjat läsa, hon fick en son ganska precis ett år efter att jag fick O. :)

Pilla
En av mina bästa vänners lillasyster, tjejen från Karlshamn som berättar om sitt vardagsliv,
 om sin "gubbe" och pojken som i höst börjat skolan! :) 

Tack för ni finns, älskar att läsa er bloggar!
Haha, (insåg nu) är jag insnöad på mammabloggar eller??
Kraam

Är det någon som läser som har en blogg som jag inte vet om?
Då kan du väl ge dig tillkänna? Pretty please! ;)
Det får ju såklart ni andra också göra, är GRYMT NYFIKEN på vilka som läser! :D 


Kommentarer
Postat av: Jenna

Men så gullig du är :) Jag ska slänga upp en award sen när lillan tillåter ! Kram på dig och hoppas allting är bra

2010-09-19 @ 11:22:24
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack så mycket.

Jag kan iallafall rekomendera en blogg till dig, som jag följer slaviskt.

http://ladydahmer.blogg.se

2010-09-19 @ 19:07:47
URL: http://pillavill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0