Fredag+lördag

Imorgon är det freeedag!! Och imorgon kommer mormor♥ på besök. Jag jobbar ju (tyvärr) ända till 18 imorgon, och lördag morgon, så jag får inte så mycket tid med henne :( men O får det iaf, och det gillar han! Och hon! :) På lördags ska vi på 40års kalas, så då ska hon vara barnvakt också, tänk så mycket mys de ska ha! Och så kul vi ska ha!!

Imorgon den 24/9 är det också en speciell dag. Imorgon blir V 19månader, grattis gullunge!! Jag hoppas du mår bättre, och att vi kan leka snart, för jag saknar dig! Och O och C också!
Imorse när O var på sitt rum, och jag skulle fråga om var och en på hans foton så han kunde peka på rätt person, och överlyckligt säga;
- Däär!!
så frågade jag honom;
- Oscar, är V din bästa bästa kompis?
- Jaa, sa han, helt allvarlig! ♥
Så jäkla gulligt!


Kommentarer
Postat av: MOSTER

qt

2010-09-24 @ 07:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0