♥ Väntar ♥

♥ Väntar på världens bästa storasyster med världens bästa dotter ♥

Lillemann vilar sig, han har sovit 50min nu, så jag hoppas det blir en halvtimme till eller så innan han kommer upp. Han åt jättebra till lunch, och sedan frågade jag om han skulle vila efter jag har bytt blöjan.
-Jaa, sa han.
Så gick vi in på hans rum, och då pekade han på sängen;
-Dä!
-Ja där ska du nana, i din säng.
-Jaa..
Bytte blöjan så satte jag ner honom på golvet, han gick och la sig, tog ram snutten och nappen och la sig ♥
Jag drog ner rullgardinen, pussade på honom och sa "natt natt, kom upp när du har sovit klart", gick ut och stängde dörren. Helt tyst. Han bara somnade. ♥

Kommentarer
Postat av: måmå

Och jag som tyckte att morfar och jag gjorde världens bästa barn :D Är klart impad! Tänker att Du och Milla och Bullan och Oscar haft en riktig "bästaeftermiddag". Härligt!

2010-11-16 @ 17:46:12
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Vad skönt att han somnar så lätt på dagarna! Med Bella går det inte alls längre ;) Nån gång ibland hon somnar men inte utan en fight. Men är väl antagligen så att hon börjar bli stor och inte kräver lika mycket sömn. Dock skulle hon behöva sova vissa dagar då hon är riktigt trött, men envis som en åsna är hon ;)

2010-11-16 @ 20:04:26
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Så himla duktig är han mosters pojk!!

2010-11-16 @ 20:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0