Håll tummarna!

Kanske är jag tillbaka!! :) Har nu installerat ett annat program (att jag är så jäkla teknisk, jag skulle aldrig trott det om mig.. :P ) och ska försöka komma bättre överens här!

Det verkar fungera *Jippi!*

I natt har Oscar sovit hos oss HEEELA lååånga natten.. Det är inte bra, annars har det gått bra de andra nätterna tycker jag! Idag på förmiddagen har vi varit väldigt produtiva, eller ja, vi skulle varit det ännu mer, men vad gör jag när vi stöter på en snäsig frisör? Jag skiter i att klippa min son där. Får se om vi har större lycka i eftermiddag. Vi skulle också köpt krasse-frön som vi skulle så i eftermiddag, men nähe, inte tid för fröer nu. Det kan jag ju i och för sig förstå, men nu ville ju jag det. Får som om vi hittar något i eftermiddag.

Det verkar verkligen fungera! I så fall... See you later! :)

Kommentarer
Postat av: Storasyster

SO GOOD TO HAVE YOU BACK!!!

2010-11-09 @ 21:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0