Du.

Du som förälder är den allra viktigaste människan i ditt barn liv.
Du som förälder är den största tryggheten i ditt barn liv.


Såg 2min på ett program. Där en man berättade om en annan man som hade tagit sina barns liv.
Han sa;
Hans döttrar hade kommit hem, från skolan.
Hem, till tryggheten.
Hem till pappa, som var satt på jorden FÖR att vara deras STÖRSTA trygghet.
Han som var satt på jorden, för att alltid älska dem, ställa upp för dem,
hjälpa dem, stötta dem, ta hand om dem, glädjas med dem,
älska dem.
Han tog deras liv. Vad hände?


Så tänk på ikväll, DU är ditt/dina barns största trygghet.
Du är den, de litar mest på i hela världen.
Du är den som alltid, vad som än händer, ditt barn ska känna störst trygghet till.




Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hur fruktansvärt sjuk kan en människa bli? Jag ska tänka på tryggheten, nästa gång jag blir arg på vår store pojk, som ju faktiskt inte är så stor när man tänker efter...

BTW huur liten var han egentligen min Ozzebozze..?

2010-11-18 @ 22:11:24
Postat av: måmå

Mmmm min älskade Dotter, precis så är det! Och vi kan bara, var och en efter vars och ens förmåga, göra vårt allra allra bästa för våra Barn.

2010-11-20 @ 08:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0