39,2

Lillemann har fått feber. Han har varit så jäkla gnällig igår och idag, så jag tänkte att det måste vara något på G. Undrar om det är tänder eller öronen denna gången. Vi har iaf fått en tid på tisdag på öron-näsa-hals. Då ska vi träffa en överläkare som ska kolla hans öron.

♥ Nyss fick jag en video på våran bästa V som var ute och gick! Vilken kille! ♥

Idag gjorde vi en RIKTIG grej. C gick ner med tvätten i tvättstugan så jag skulle slippa bära. Jag tjatade ett tag om att jag VERKLIGEN inte var sugen på att tvätta idag. Sen gick jag ner. När jag kom ner till källaren vände jag och gick upp igen, jag hade ju glömt tvättmedel. Så gick jag ner igen, och då var DÖRREN LÅST in till tvättstugan. Kollar "tvättkalendern". F*****N, vi har tvätt-tid imorgon. Jag gick upp igen. Utan tvätt. Har jag sagt att vi bor på tredje våningen? Utan hiss.

Nu är denna mamman trött. Kan man gå och lägga sig kl 20?

Kommentarer
Postat av: Moster

Stackars mosters pojk.... Jag håller på att det är tänder iaf =)

Tvättstugehistorien får mig att tänka på (förlåt) "en jobbig jävel" från kanal5programmet... Han säger:

JOBBIGT VA JOBBIGT VA?

Älskar Er!

Puss

2010-05-04 @ 20:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0