Vet ni VAD!?

Precis just nu är min älskling på väg hem, från jobbet, NU ÄR DET SEMESTER!!!! Så just nu försöker jag blogga så fingarna blöder, för om 10 minuter är det dela en pizza, sedan en varsin öl på balkongen och spela Master of televison. HUR MYCKET SEMESTER ÄR INTE DET!!?

Idag har vi ju varit på 7-års kalas, det är O´s söta kusin M som Födelsedagsbarnet
fyller år nu i veckan! Min syster M, och I, jag och O åkte ihop
i SAABen, och det gick kanon. M hade dock ett STORT PROBLEM
under resan både dit och hem. Det regnade lite om vart annat. 
Hon tycker; antingen eller. Hon tyckte hon började bli väldigt trött
i högerarmen när hon var tvungen att sätta på/stänga av/ ända
hastighet på vindrutetorkarspaken HELA TIDEN. Ni förstår väl?
Ni ser ju här hur hon måste lyfta armen, HELA TIDEN! 

         Nere!           Uppe!
Kalaset var kanon, mat och glass och annat gott! Barnen lekte, och härjade. Mycket gulligt var att jag hörde kusin L (snart 6år) säga till O; 
-Här O, du kan ha ballongen nu! ♥ 
Också extra mys att HELA FAMILJEN kommer vara i Korpadalen i midsommar, underbart med en midsommar med så många barn! Här är lite bilder från idag;

Cooling! M, Badden och L på soffan! Morfar och I

O och I Morfar och O läser Trött! Trött O!
                                               Så här trötta barn hade vi i bilen hem!

När vi kom hem, jag och O,
så väntade det ett paket på mig! :) Present som väntade ovanför tv:n!
På kuvertet stod det;
Världens bästa mamma!
Öppnas när O sover och du sitter i mysbyxor i soffan!
  




Innehållet! Och inne i låg denna superbraiga skivan; Mum Rocks!
 Jag har inte ens sett den förr, och nu har jag den! Med kanonlåtar!
 Tror allt den ska på nu, när vi ska sitta på balkongen! 

 Imorgon väntar VÄXJÖ och min kompis S, ifrån Oslo!
 (Kanske Kosta också, vem vet?)
 Å som jag längtar, menjust nu längtar jag mest efter att ge min
 älskling en kram, och sedan ska jag slå honom i Master och Televison!!


 



Kommentarer
Postat av: mormor

Underbara Älskade Du!

Önskar Dej och ÄlsklingsCalle den allra allra skönaste stund på balkongen - och den allra allra skönaste semester ni kan föreställa er - ja att den överträffar era förväntningar. Kram och så ses vi ju snart igen! Kanon!

2010-06-20 @ 21:46:51
Postat av: Moster

Tack för igår!!

Hoppas Calle fick superspö i mof =)

Feeeet träningsvärk i högerarmen idag....

Ha en skön semesterdag!

Kram från Moster

2010-06-21 @ 07:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0