Tandtapparen!

Stora tandlösa A!
Fredagen den 17/6-10 tappade 5 ½ åringen A sin första tand.
Just som han skulle hugga in på sin glass utanför Maxi!
Tänk er vilken grej! Och så förvånad han blev, och jag och A också!
Det första han sa när han stod med tanden i handen var att;
-Det gjorde inte ont, det gjorde inte ont mamma!!! *Överlycklig!*
Det var så tårarna brände bakom ögonlocken, stora, stolta killen!! ♥

Vädret är så himla blåsigt och "nästan-regn" så vi fikar och busar hemma idag i stället. Skälby står väl kvar till en annan dag. M och V kom och busade med oss, och O han var såå trött, så han somnade på 5 röda när jag la honom i sängen, och han sover än. Tror han behöver det inför kvällen.
Tyckte mig så första "taggen" på andra tanden igenom idag, men är inte säker. Det funkar ju inte riktigt så att han gapar och visar om jag ber honom.. Men jag TROR jag såg den. *Hoppas*

Tandtapparen! Busen V-godingen! En finfin koja blev också byggd av A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0