29;e

Pratade med bästa S för en stund sedan, vi har familjedate den 29;e med middag ute och Calle Kristiansen!
Tjihu, det ska bli skoj!!

Nu är iaf kudden klar, och den dugen helt ok till att sitta på vid sovdags i vagnen.
Så här blev underverket.. 

Kudden m K 
Hoppas den blir mjuk för lilla gumpen!

Mosters bästa tjej I, kom en liten stund idag. Det blev inget barnvaktande men de kom och lekte en stund, och det var myys! Känns ALLTID som det är långt mellan gångerna. :(
Fick en så underbar bild på busfian...

I i soffan I hade med detta superfina linnet till O
Hon hade med detta suuperfina linnet till O! :)

I eftermiddag var jag och O inne i stan och letade (jag faktiskt LETADE) efter ett tyg med sjörövare och pirater, som jag skulle sy fina gardiner i till honom, men hittade nada. Blev superbesviken. Hade liksom redan sytt dem. Och så fanns inte ens tyget som jag hade sett framför mig. Hon frågade om jag ville ha fotbollar i stället.
Ehh.. VA?!

Nu sover lillemann sedan ett bra tag tillbaka, och jag hoppas lite i hjärtat att det är lugnt på Stekis idag, så jag får hem min underbara snart. Skulle ju faktiskt vara mysigt att ses en liten sund innan sängdags.

Häromdagen åt vi snitzel med stekt potatis, sås, gele och tomat. Gissa om det var en hit! Det är också en liten person i vår lilla familj som tycker att det är dags att börja äta själv.. Och ibland kommer det in en liten liten smula och då MMMM-ar han som om det var det bästa han ätit! ♥ 

  
 
Sötaste socker!! ♥

Imorgon har vi planer! Imorgon ska jag och O, A och A till Skälby,
busa på lekplatsen, kolla djuren och äta någon lunch.
Det ska bli så kul och MYSIGT!
Jag ser fram emot det jättemycket!
På eftermiddagen kommer morfar, och så när C ska jobba igen,
*pust och stånk åt min älskling som är på jobbet och inte kan göra det själv*
ska jag, O och morfar till min faster och få middag.
Det blir säkert något mumsigt!

Och så ska jag bara tillägga, att på söndag ska vi och fira en stor prinsessa, O´s kusin som snart fyller 7år, och då ska O på roadtrip med mig, sin moster och kusin I ♥ Undra sa en flunda om vi får kul på vägen..
Haha, det ska bli superkul! Tänkte precis en tanke, M.. Kosta??


Kommentarer
Postat av: Tova

Haha, jag vet... gissar lite att det avskräcker folk en smula om jag skriver att det ligger i Härnösand ;) hoppas de hittar nån köpare ändå, hii...

2010-06-17 @ 22:38:24
URL: http://trasslet.se
Postat av: Sandra

29:e har vi dejt, roligt ska det bli!

Och kudden ser mjuk & skön ut, hoppas

Oscar gillar den oxå! KRAM

2010-06-18 @ 10:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0