Härliga dagar

Helgen har vi tillbringat i en ösregnigt Korpadalen! Men vi hade kul ändå :)
Vi åkte ner i fredags direkt efter jobbet, och O somnade precis som vi hade planerat efter vällingen i bilen, men sedan tog det slut med att följa planen.. Han vaknade igen innan Karlskrona, och sedan var han vaken till EFTER MIDNATT. Det var INTE planen. LÅÅÅÅNGT ifrån! Att sedan vakna kl 06, och inte kunna somna om, nej, det tillhörde inte heller planen. Men efter lite extra vila på förmiddagen var vi "i rute" igen.
Vi åkte ju till morfar för att vi skulle gå på Östersjöfestivalen, men det blev ju inte mycket av det eftersom det ösregnade heeela dagen. :( Men vi var hemma hos morfar, och mormor kom också, och så drack vi lite öl och åt en god middag. Och busade med barnen såklart! Min J kom med sin dotter M, så jag fick lite bebisgos också! Ska höra om det är ok att lägga upp en bild på henne, för hon är liksom så underbart söt! ♥

I alla fall åkte jag och M in och sprang en supersnabbis mellan halv elva och tolv, i regnet, och det var jättekul, bara vi systrar! Och så träffade vi N med hela hennes familj, och jag fick se lilla O, som bara är ett par veckor! Fast hon sov i vagnen, men ååå så liten och söt!  
  
Idag har vi kollat på Farsan, och jag måste säg.
Guud så rolig, sorglig, skrattig och gråtig film.
Jag älskade den!! :D

När vi kom hem, kom V med familj på fika, och grabbarna
"var ute på parketten och börnade" :D
Nu ska vi kolla lite film, och imorgon är det dags att jobba igen..
*Vinkevink*


Kommentarer
Postat av: Moster

ja det blev en skojjig helg, jag är så glad att vi bestämde oss för att åka ner. Chrille hälsar att han är vääääääldigt nöjd med ditt val av bild där han ingår fniss

2010-07-25 @ 21:40:15
Postat av: Lisa

JAG tycker den bilden är SUUPERFIN!!

2010-07-25 @ 21:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0