Väggord

Härom dagen kom väggorden jag hade beställt, när vi bytte rummen.
Vi hade valt orden SOLSTRÅLE och SOV GOTT, vi blev jättenöjda! O är ju allra allra oftast en solstråle, vilket jag ofta får påpekat, så till alla er, som tror att O ALLTID är en dans på rosor (VEM är det, menar jag!?)
BITE ME!! :D

             Min älskade solstråle!             Natti!            Men ganska fint är det..

Jag tycker att den första bilden är fantastiskt rolig! :D

Idag har det varit sim, och idag var det kul NÄSTAN hela tiden. O tycker bara det är så sjukt tråkigt att sitta still på madrassen INNAN han får hoppa i. (Det är en övning där han ska vänta med att hoppa i tills jag säger till..) Jo lycka till.. Min son har en MYCKET stark vilja! Och den hörs också. Särskillt i en "ekig" simhall.. 
Idag skulle de också hålla i sig i enbart våra tummar (och vi skulle inte hålla i dem) och dra dem fram och tillbaka, fram och tillbaka, mage - rygg, rygg - mage, DET var skoj!!
(Nu pratade jag med min pappa, han sa ungefär såhär;
-Haha, nu får du tillbaka sen du var liten och bara slängde dig i vattnet!! Haha!
-Humpf)

Imorgon kväll ska vi ha pyjamasparty med V, då ska S och M på bio! Men först ska vi till ett nytt lekland, Elvins! Säkert lika bra som Leo´s, men ska bli kul att kolla in något annat, det kommer ANTAGLIGEN bildbevis imorgon.. :)

Kommentarer
Postat av: Amandha

Jättefina väggord roligt att han är en riktig solstråle på första kortet =D Självklart får du länka till mig. Jobbar för fullt med din beställning så den kommer bli skickad på måndag om det inte är något som strular under helgen.Vågar inte bara lägga det på lådan så jag lämnar in det hos postombudet.

/Amandha

2010-01-27 @ 21:14:42
URL: http://www.amdadesign.blogspot.com
Postat av: mamma

Ja, bilden är jätte-jätte-fin som motsatsbild liksom....

2010-01-28 @ 19:56:32
Postat av: cicci

sv: ja det är en känslomässig berg och dalbana! jag är glad över responsen men så ledsen över att det behövs böcker som denna..men precis som du säger kan jag le och skratta men sen förstår man innebörden och jag i mitt fall får upp lilla felicia i tankarna och då kommer tårarna..



men jag vill berätta om den för alla. jag är stolt över boken, den är fin. och det bästa av allt är att ju fler som köper den desto mer går till barncancerfonden!



jag hoppas verkligen jag kan få till ett samarbete mellan mig, bokförlaget och barncancerfonden! håll tummarna :)

2010-01-28 @ 21:44:09
URL: http://animegirl.blogg.se/
Postat av: Lisa

Alla tummar jag har Cicci!

2010-01-28 @ 22:40:15
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0