Nyårslista för 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag fick barn, DET har jag aldrig "gjort" förut! :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror faktiskt inte att jag hade något, och om jag hade det höll jag det nog inte.. :P
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? O, ja! Allra bästa syster och allra bästa kompis! Det bästa som kunde-hände!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov!
5. Vilka länder/städer besökte du? Tror faktiskt det bara blev Sverige och Damnmark/Köpenhamn - men DET VAR SKOJ!!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nej, inte direkt. Det har ju varit mitt allra bäsa år hittills!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 21 februari, när O kom! (Och 24 februari och 23 mars såklart!)
8. Vad var din största framgång 2009? Om det en framgång att få barn, i så fall hade jag VÄLDENS framgång! :D
9. Största misstaget? Kan inte komma på något så där stort.. I så fall att jag inte lyssnade bättre på min kropp när jag var gravid, och precis hade fått barn..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Hade ju Havandeskapsförgiftning.
11. Bästa köpet? Ett externt minne till alla bilderna, men det kanske inte gills för det köpte vi igår.. :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Med 100% säkerhet kläder och prylar till O! :) Och mat, fast det är ju inget kul..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Behöver jag skriva det??
14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
15. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit mig mer tid med mina vänner, åka till Oslo, men det får bli detta året! :D
16. Vad önskar du att du gjort mindre? Bokat upp helger.
17. Hur tillbringar du julen? Med familjerna runt om!
18. Favoritprogram på TV? Cityakuten, det allra sista avsnittet var 2009 - hur ska det gå??, Grey´s. Det blir inte lika mycket TV längre..
19. Bästa boken du läste i år? Oj, det var svårt! Kanske inte den bästa men nu läser jag Obama´s bok. Önskar mig Mariann Keays nya...
20. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? P-kort hos tatueraren
21. Något du önskade dig men inte fick? Nope!
22. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Vi firade min födelsedag med fika och god middag här hemma!23. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej jag tror faktiskt inte det, coolt va?
24. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Ingenstilen... :P
25. Vad fick dig att må bra? Familjen
26. Vilka saknade du? Några av de jag trodde "alltid skulle finnas här".
27. De bästa nya människorna du träffade? O, I och V - SJÄLVKLARA!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0