Tänk..

Jag sitter här i soffan, och så kommer känslan.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Det börjar pirra i hela kroppen, tänker; är det verkligen sant? Jo det är ju det, jag har ju bevis :) Han ligger och sover så fint i sin säng. Med rumpan riktigt upp-putad. Det är han som gör det.
JAG ÄR MAMMA. O´s MAMMA. All denna kärlek, hur ska jag någonsin få honom att förstå!?
Jag älskar att vara mamma.
Minns knappt hur det kändes att vara gravid. Men minns den underbara/skräckslagna känslan när Maria, vår barnmorska sa; Nehe du Lisa, nu tar vi och plockar ut den lill*. 
Då visste jag. Snart, snart, snart - får vi äntligen träffa vårt underverk! 
Det finns en anledning. Till mina första ord. Till barnmorskan, till de som tog emot mig på uppvaket, min familj, min S, svaret jag gav alla jag hann prata med, innan jag ens fått hålla honom. Frågorna var; Hur stor? Hur lång? Jag hade bara ett svar; -Perfekt, han är perfekt!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Carl

Du är för underbar, älskar dig så extremt mycket, du tar så bra hand om lilleman när jag jobbar önskar jag alltid kunde vara där där ni är....kärleksförklaring*

2010-02-10 @ 16:49:13
Postat av: mamma

Mmmm det undrar jag med, ska Du nånsin förstå?

och.... ja kanske.... tänker jag nu.

Kram

mamma/mormor/svärmor

2010-02-10 @ 19:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0