Kalas ett!

Hej på er mina vänner!
Idag mår jag bättre och vi har haft det första av två kalas för O! Tänk att vår lille lille älskling blir ett år imorgon! Vid den här tiden för ett år sen, visste jag inte att de skulle "plocka ut honom" imorgon!
Tänkte skriva mer imorgon när kalasandet är färdigt!

Är ju inte helt bra än, så är väldigt lungt här ikväll. Vi har delat en pizza, och nu kollar C melodifestivalen, och jag har tänkt och lägga mig snart, och ladda upp batterierna!

Men idag hade vi som sagt första kalast för O, då kom, farmor, farfar, farbror G och kusin V. Vår kompis A, m S och sonen A fem år, och E, vår andra kompis. Vi hade en jättemysig stund, även om A tyckte det tog VÄLDIGT lång tid tills vi skulle öppna paketen.. 
Vi hade gjort hemmagjord halvexotisk planka, och tårta såklart. God blev den också min första tårta!

                 Fina bilen av farmor och farfar             Älskling med sin första tårta

Så söt så söt! Nu är det Kvällen! Natta!  

Kommentarer
Postat av: Milla

Åh vad fin du är mosters gullunge =)

JAG ÄÄÄÄÄÄLSKAR DIG!!



Kram moster

2010-02-21 @ 20:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0