Jag känner en ängel


                          Jag känner en ängel
                                                                BILDEN FÅR EJ ANVÄNDAS!!

Snart, snart, snart, ser nu att det är NU, NU, NU har Cicci fått upp sin underbara bok för nerladdning på sin hemsida!! http://www.illustrationbycecilia.se/se/index.html 
Fantastiska hon, som hon jobbar och sliter, och NU kan ALLA skaffa sig ett eget exemplar! Hon har också en länk till en fond för boken där du lägger ditt bidrag till barncancerfonden.
GLÖM INTE LÄGGA DITT BIDRAG! (När du sitter och tänker på vilken fin bok du har laddat ner!)
Under slutspurten med boken har Cicci jobbat dag och natt, vilken tjej! Jag är så otroligt imponerad, både över boken, med bilderna och texten, men också över henne. Hennes driv, hennes förmåga, och hennes medmänsklighet och medkännande, blir så glad när jag "hittar" så härliga människor! 
Skynda er nu, in på hennes sida och ladda ner så skrivare brinner!!

                                                                                      Länk till höger i menyn →
TACK CICCI FÖR EN UNDERBAR BOK!

Kommentarer
Postat av: cicci

tack själv för att du engagerar dig! glad att du hittade till mig :) kram!

2010-02-15 @ 20:58:58
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0