AEROSMITH 10/6

Ja ni läste RÄTT!! JAG (med div löst, men högt älskat pack ;) ) ska se AEROSMITH på Sweden Rock i sommar!! Ååå vad det ska bli kul!
O´s bästa faster hjälpte oss med biljetter, STOORT VARMT TACK till henne, från hela familjen!!


Ja hörni ni, vad hände egentligen förra veckan? Jo jag blev faktiskt rätt dålig. När ÄNTLIGEN O blev frisk, och hans pencillinkur var slut, då fick jag JÄTTEONT i halsen, sådär så jag inte kunde svälja. Och så började det gå upp i högra örat - inte bra. Sen kom febern. Usch så dåligt jag mådde. Jag var uppe på 40,5 grad och då var det inte mycket med mig.. Då var C ganska orolig. (Var på vårdcentralen med mig på torsdagen, och då fick jag pencillin.. Så den håller jag på med fortfarande och nu har det vänt.) Och så var det stressen över att veta att jag MÅSTE bli frisk till helgen, och jag BORDE baka, städa, plocka, förbereda. Långt ifrån allt blev som det var tänkt, men jösses det blev ju så bra ÄNDÅ! :) C är ju killen som kan, och det var många av sakerna som jag trodde (läs; ville) att jag skulle orka göra, men sen gick det inte, och då hann inte han. Han är så snäll och ställer ALLTID upp, med vad det än kan tänkas vara! Han tog så bra (såklart!) hand om O när jag låg nerbäddad, tror de hade det ganska mysigt och kul, men det märktes att C var ganska trött på kvällarna.. ;)
Det var det som hände, och även om jag inte mådde så bra i helgen som jag hade velat var det en KANONHELG! En av de absolut BÄSTA!    

Idag har vi varit hos fotografen, det var inte alls speciellt kul tyckte O. Han var ju tvungen att göra olika saker, och det var han definitivt inte på humör för! Och till råga på det, när jag äntligen fick honom på bättre humör, jag då ramlade han baklänges och drog huvudet i golvet. Efter mååånga tårar (några extra tror jag) kom fotografens hund, och det hjälpte! Så hon blev nöjd tillslut, jag var genomsvett.. :) Men nu längtar vi till den 5/3! 
Efter det var vi runt lite på stan med S och V innan vi åkte hem och fixade mat. 

* O har lärt sig en ny grej! Han kan klappa händerna!* -så det hörs! :D 
Nu har jag på "Spårlöst" i bakgrunden, och nu ska jag engagera mig, så jag kan gråta i slutet.. :) 
-det gjorde jag!

Bye bye!
PS JAG SKA SE AEROSMITH!!! JAG SKA SE AEROSMITH!!! :D    

Kommentarer
Postat av: Moster

Ja visst är det härligt konstigt läskigt och underbart hur livet kan svänga... Från lycka, förtvivlan, desperation till hopp och glädje igen... På ett par dagar!! Ganska omtumlande.

Kram

2010-02-22 @ 22:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0