Tyngst hittills!

Ja, det ska ni veta, att dra 4 kundvagnar från parkeringen och upp till skjulet fick mig till att få blodsmak i munnen ikväll. Vanliga kvällar tar jag 8 -max 10 vagnar i ett svep upp, men ursäkta sovdommen, men jävlar var tungt det blir i all jävla snömodd!! Det kändes som om det brann i bröstet på mig, och gympaskorna jag jobbar i bara gled undan så fort det började bli trögt. Men men, NU är denna dagen snart klar, och jag jobbar INTE fler söndagar i år! :P :D

På förmiddagen idag träffade vi S, M och V på Skälby, där de hade lite 2:a adventsmarknad. Vi kollade in djuren, Oscar blev lite extra förälskad i kaninerna, och så fick han provsitta på en liten shetlandsponny! Det kommer blid senare, vår kamera låg såklart i bilen men S och M hade med sin. Och så åt vi "ute-grillad" (alltid godast!) korv med bröd och fikade. Pojkarna varierade mellan att åka pulka och tulta fram i alla vinterkläder.. Oscar slängde också sina första snöbollar, "tyvärr" missade han målen men han var ju lika glad ändå! :) 
Idag har Oscar bytt från att peka på katten och säga -jao eller katt, till att säga kattEN. Från vov till vovEN. Från Iii (hästen) till kalopp kalopp Hahaha *Sötisen*
Han har också provat på att säga Blissen (som alla ju SJÄLVKLART fattar är högt älskade Blixten :) )

Just i detta ögonblick sitter jag i soffan, och inväntar sötnosen, som nattar. Han har förberett världens räkmackor till oss som vi ska äta, så jag hoppas den lilla busungen sover snart för jag är supersugen nu!

Kommentarer
Postat av: Moster

Blissen.... åh vad gulligt!! På lödda ska jag lära dig att mula föräldrar, Oscar

2010-12-05 @ 21:39:55
Postat av: Ida

Supersöta bilder i din header :)

2010-12-06 @ 00:57:00
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0