Pepparkaksgubbe

Ojojoj, vad vi har bakat! :) En hel pepparkaksdeg har vi bakat upp. I världens snabbaste takt tror jag.
Jag var lite småsvettig..
Inte snabbt = inte kul :P
De blev kanske lite tjockare mot slutet, men jag upprepar;
inte snabbt = inte kul.. :D
Vi hade en jättemysig stund, tror jag mös (!?) mest!

Hur UNDERBAR kan han bli egentligen!?

Världens sötaste bagare!


Applåderar sig efter att har lagt ut formarna! :D ♥


Han fick baka, och göra precis som han ville.
Fina fina peppisar, ovanifrån
hjärta, katt och gris

Gis var absolut det bästa att göra, följt av kattEN (han måste säga EN högt och bestämt nu när han kan :P ), sedan hätta (nytt ord för dagen hjärtat)! Men gis, gis it is. Jag lyfte upp honom innnan när han drack vatten i köket, och tom när han gick förbi bänken så pekade han på pepparkakorna;
-GIS!! -GIS!! :D
Nu sover trollet efter en stor portion lunch, och han ska få sova ett tag till. Sen är det nya bullar.
Haha, nä inte bullar, men vi ska kanske ta bussen i F-stan och avlösa morfar lite.
Hoppas inte farmor är alltför deppig.
Jag får ta med en GIIS och pigga upp henne!


Kommentarer
Postat av: Petra

Härliga bilder :) En riktigt söt bagare du har Lisa! :D

2010-12-10 @ 13:40:06
Postat av: hanna

men gud va söt han är!!!! å va duktig han är:=)

2010-12-10 @ 14:41:44
Postat av: Carl

Underbar och älskad av alla

2010-12-10 @ 15:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0