Kråkan

Nu ligger liten, hoppas han ska sova gott en stund nu. Tror han behöver det :P
Nu ska jag och Calle få i oss lite lunch, så ska han fixa lite ärenden innan vi ska åka till Nybro på mys/fest-kväll. Tiden är kl 16 så barnen hinner leka av sig ordentligt, och just det bruka rju aldrig vara något problem :)

Vår katt har idag ett stort problem. Hon har helt och hållet glömt att hon fick mat i morse. Och hon ska inte ha mat förrän ikväll. Hon går här och stryker, och stirrar på mig. Så fort jag sätter foten i golvet far hon som en pil ut i köket till skafferiet, och jamar sitt allderles tysta jaaaaam. Hon jaaaamar men det kommer inget. :P Och om jag då säger;
-Vad sa du Sita? Vad vill du?
Så öppnar hon munnen för ett jam och så kommer ett litet litet ljud som låter som en liten kråka typ.
Haha, hon är inte helt som andra katter ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0