Jobbiga lämningar sitter i hjärtat. Oscar ...

Jobbiga lämningar sitter i hjärtat. Oscar har varit vaken mellan 3-4.30 i natt, i stort sett hela tiden. Jag ska inte klaga, calle tog alltihop, och det var han som somnade i oscars säng med honom tillslut. Men att gå upp med ett barn som gråter från start, till att bylsa på alla kläder plus reflexväst, sätta honom i pulka i -12 grader, kl 6.20. Gå till dagis, och när jag lämnar honom är han fortfarande gnällig. Då känns det i hjärtat. Jag vet att många många fler än jag gör detta varje dag, och har både sämre nätter och lämningar. Men detta tycker jag är jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Moster

Ja fy 17. Det är ju inte lätt för varken barn eller förälder att vara pigg och glad under de föutsättningarna. Förhoppningsvis om att halvår eller så så ser ni tillaka på detta som en kort period.....

Kramis

2010-12-20 @ 08:09:54
Postat av: mormor

Åh hjärtat mitt! Det faktum att andra har det lika, eller värre, hjälper inte alls! Tvärtom skulle jag vilja säja. Men det GÅR över! Om ni bara visste när så skulle allt vara mycket lättare. Ni får bara lita till att det går över. Stoooooooooor Kraaaaaaaam!

2010-12-20 @ 22:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0