Grattis Hv71!

Tjihu!! Hv vann!! Grattis grattis!!

Idag fick vi en virrig start på dagen, för det första så tyckte O att vi skulle gå upp 5.30  - det tyckte VERKLIGEN inte vi! När vi sedan gick upp vid en mer normal tidspunkt gjorde vi upp om hur vi skulle lägga upp dagen. Det slutade med att vi inte alls gjorde det.. :) 

Nästa helg är vi bjudna på 40ÅRS KALAS!! Till min käre bror.. Tänk vad jag måste börja bli gammal nu, nu när han fyllt 40 menar jag! ;)
Har fixat lite med hans present idag -- oj så fiiin den blir -- dörren stängs för näsan diin!

Min pappa och farmor har varit här och kollat på ishockeyn, och rätt lag vann, och det är ju fantastiskt. Vi åt lite onyttigheter, och busade med O. Efter att O somnade vid 19.30 och de åkte lite efter det, har jag mest suttit här. Väntar in C som jobbar, men ögonenlocken är såå tuunga.. Har någon film på i bakgrunden, den går på svt2 -mycket märklig film tycker jag. Obehaglig. Men det är kanske för att jag inte hänger med riktigt. Fast det är klart, det är med en pedofil i så nog är den obehaglig alltid.    

Jag har skrivit ner min förlossningsberättelse nu, men jag vet inte om jag ska lägga in den än. Ska kanske få lite hjälp med att göra om bloggen "på riktigt" (jag kan ju bara småpyssel) och kanske då lägga upp den, under någon flik. Jag vet ju inte ens om det är läsvärt. Fast det vet jag ju inte om något är. Mest bara skriver jag ju. 
Men vilken flopp det blev med "nappfrågan" :D
Ett svar, och det var från älskade syster. 

♥ Nähe, nu ska jag gå in och titta på min son. Och bara njuuuta! Han är MIN! ♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0