Snart natti!

Vilken dag! :)
Idag har jag och S varit med pojkarna och handlat/fikat. Otroligt vad vi kan ha mycket att prata om fast vi ses varje dag. Och så är det ju bara så med två småbarnsmammor. Trötta, fnissiga, det blir mycket knas och skratt.

Efter fikan var det äntligen dags...
JAG VAR HOS MIN FRISÖR L OCH FICK HÅRET KLIPPT!!!!  Som hon sa; det behövdes! Eftersom FP inte ger pengar som man kan gössla med dem, skulle S, M o V komma på middag, och S skulle färga mitt hår hemma. Mysig och god middag blev det (det är sällan det inte är gott, min älskade C är ju kock...), men det blev prat och kaffe istället för färgning, så det har C gjort nu ikväll.. Han är killen som kan! :)
Ska bli spännande och se när håret har torkat, men det känns SÅÅÅ bra, att både klippt och färgat det, det känns som det fanns lite extra energi i färgen! :)

S skrev en kommentar att jag skulle lägga upp videon när O försöker krypa, ska försöka ordna detta!

Har skickat adressen till några "testpersoner", som har kollat sidan idag och ja, snart kanske jag vågar sprida ryktet att jag har blivit "bloggare". Tycker det är jättekul!

Nu är det sovdags, så jag är klar för nya äventyr imorgon!
Nattnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0