Så glömde jag.. :(

Idag tog vi bussen till Hansa city, och sprang runt. Köpte ett par fina, kryp-braiga byxor till O på Name It.
Inom IKEA på lunch, och hittade några roliga småsaker såklart, en rolig sak som hände var att vi gick i "snabbkassan" där man scannar själv, och då fick S avstämning. Hon hade EN grej, så det stämmde! :D

Så tog vi bussen hem, och när vi gick på (därbak) gick det samtidigt på en kvinna som lät väldigt arg och som pratade danska i mobilen. Det kom två till bakom henne, två asiatiska kvinnor, vad jag kan tro kanske japaner* (?).
Vi ville inte gå fram, för det blir ju så trångt där framme (hon var väldigt irriterad) så vi väntade snällt. Kvinnan gick förbi, och det visade sig vara japanen som var arg på danska. Jaha, vi betalade, och satte oss, så hamnade jag på ett säte strax framför och hörde ju då att de pratade typ japanska (vad vet jag!?), inte DANSKA!!
AAAaaaHAHHAHA - jag fick skrattanfall!! Kunde inte titta på S så jag skickade ett mess (jag veeet skittöntigt, men ibland går det bara inte, jag skrev;
             "Jag trodde hon pratade danska!!", och kände mig ganska knäpp och skrattade ännu mer. Men jag dog när jag fick tillbaka;
             "Gör hon inte det!!??"
AAaahahaha, så jäkla roligt!!!

Hem och lastade av alla grejjer och så åkte vi till O´s farmor och farfar, där fick vi god mat, jag är fortfarande mätt! Och så blev det ju bus med O så klart! Han har sagt maammammamama flera gånger idag, två gånger mamma, men inte så där direkt till mig... Så jag har inte tagit åt mig ännu.. Bara lite.. :)

TROR NI INTE JAG GLÖMDE LUSSEKATTERNA. Fy vad jag blev besviken, men det var så mycket när vi skulle iväg.. B!
C håller på och grejjar med min julklapp i köket, så jag ska nog gå och knyta mig nu. Nattnatt! 

(*mesigt o göra * men vill bara förtydliga att ja bara skrev japaner för att det var roligt att att vi inte hörde skillnad på språken, OM någon skulle bry sig menar jag:) )

Kommentarer
Postat av: Sandra

Japanska? Danska? Är fortfarande inte säker på vad hon pratade, men roligt lät det! Tusan med lussekatterna, du som varit så duktig! Sängen för min del oxå nu, natta!

2009-12-09 @ 21:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0