Juldagen

Nu sitter vi hemma hos mamma, och jag ska precis få ett glas rödvin.
*Det var länge sedan!*

Idag åkte vi och fikade hos C´s mamma och pappa, redan vid halv elva var vi där, och vid tolv vände vi bilen, körde mot Kalmar, och C sprang upp till sin farmor och farfar för att ge dem en varsin inramad bild på O, som en liten julklapp. O hade somnat i i bilden så vi satt kvar han och jag.. De uppskattade fotona väldigt, hans farmor satte bilden på sin finaste byrå! DÄR skulle den stå! :) Sedan körde vi vidare mot mormor, och Karlshamn.

När vi kom ner körde vi om Korpadalen och hämtade världens bästa granne I! Hon pluggar i Malmö till tandläkare nu, så det är inte så ofta vi ses, men det är väldigt mycket bättre än när hon bodde i Umeå! Hon ska komma till oss i januari och hälsa på, DET längtar vi efter... :) Hon följde med oss till mamma, och vi fikade och busade med O. Tror I tyckte att det har hänt mycket med O, sist hon såg honom var nog 4 månader sen, och då har det ju hänt VÄLDIGT mycket!! :)

Nu ikväll har vi två badat badkar, det var kul! Sjög "nippertippan" som vi gör på simmet, och plaskade och hällde och allt man kan göra. Flyta, och tvätta håret, busa med fisken och ankan. Vi måste ju vara fina imorgon när vi ska till J (min "Estisbästis") och hälsa på, och så ska vi på middag här hos mormor, med hela familjen, det blir nog kul. Efter det ska vi hem, för på söndag ska jag förbereda lite inför måndag, då fyller C 25år!! Oj så pirrig och nyfiken han ska bli nu! Puss älskling.. :)
Nu ska jag vara lite social igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0