Hemkomna!

Äntligen sitter jag i vår soffa, nu är det klart. SKÖNT!!

O sov jättefint HELA natten hos mormor, och vi sov också jättegott på den nya bäddsoffan! Efter frukost och lite donande så åkte jag och O, S och V till vår kompis J, och hennes sambo B och fikade, superkul och ses även om det bara blev en "snabbis". Det blir längre nästa gång, det var ju i alla fall kul och ses!

Min syster M med familj och B kom till mamma och så åt vi goood middag allihop, myysigt! Men O var trött så det blev ett ganska snabbt uppbrott, och det har säger kanske inte alla något, men han sov innan Vetterkulla-skylten. Det är efter ca 4-5 minuters bilfärd.. :)

Allt gick bra hem, för oss, det var många andra som verkade ha problem. Mötte tre bilar med varningsblinkers, och körde om en.. När vi kom hem ställde jag mig och bakade inför måndag, så nu finns det fika till alla som kommer och vill fira C. Han fyller 25! Min älskling!
Gjorde lite aprikospuré också som vi brukar ha i O´s gröt. Hann med väldigt mycket på kort tid, och mitt i allt kom C och O med O´s lära-gå-vagn, och med C efter, men utan att hålla i honom sprang vagnen i väg och O hann ta 7 steg innan C fångade honom!! Vad vi blev förvånade allihop!! Det är nog inte lika lätt nästa gång.. :)

                                             Titta vad jag kan!!

Nu är ögonen så trötta att det är nog sängdags.. Måste bara packa kakorna först!
Imorgon tänkte vi kolla om butikerna har öppet, och se om vi kan fynda något spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0