Erik vann

Det var väl det alla trodde?

Idag har vi varit hos Leo! Grabbarna tycker det är superkul, och vi också! Vi åkte rutchkana, (tror mammorna uppskattade just det momentet mest!), hoppade trampolin, kröp över div krokodiler och bläckfiskar. V hade superkul när han gungade på en rosa kanin, och så var vi i bollhavet såklart! Allting är superbra där, det är rent och fint, bra leksaker även till de mindre, gratis påfyll på kaffet, det är bara EN sak.
Varför ska de större barnen vara och leka där de små ska vara? Och varför ser inte deras föräldrar i så fall till att de faktiskt ska visa hänsyn till de mindre? Är det bara för att de ska känna sig större, mån tro?
Här är våra älsklingar!

  Sötnos där! Kollar in bläckfisken på Leo´s    Åå!    Skrattar så de kiknar!    V gungar på den rosa kaninen! Kul!
Vilka ungar alltså!   ♥ Varm i hjärtat ♥

Sen i eftermiddag har det dammsugats och fixat hemmagjord pizza till IDOL-kväll med S, M och V. Pojkarna busade lite när de kom, men efter lite välling sov de gott båda två, och föräldrarna fick äta god pizza och pizzasallad! Och ja, Idol-godis. Och ja, jag kan säg; jag älskar denna juryn. Kommer sakna Herr Bagges garv, och Andreas supersmile! Jag tycker de är roliga! 
Som tur är har jag en uppmärksam pappa också, som messade (tro´t eller ej) att ROBBIE WILLIAMS var hos Skavlan. Me like Robbie. Var på konsert på Ullevi med honom sommaren jag flyttade till Kalmar. Vilken underbar dag och kväll, med ett super tjejgäng!! 

Sängen roper och ropar idag.. som alla kvällar.. 
Imorgon ska vi på kalas hos A-S, och försöka hinna med att åka till C farmor som fyller 91, INNAN vi ska till Färjestaden och laga middag på kvällen.
Shit vad idolsången fastnade på C, higher-higher-higher! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0