Magneten väntar

på mig idag! :-)
Ikväll ska jag jobba, i KASSAN :-)
Jag är nog den som har minst kassaträning (det känns så iaf! :-) ) på bygget, så jag kan inte lämna någon kö-tids-garanti men jag ska definitivt göra mitt yttersta! :-D
Det ska bli superkul, och JÄTTESKÖNT att komma hemifrån efter denna låååånga sjukdomsperioden. Emmas öron såg bra ut hos läkaren i veckan, men hostan ger sig inte. Mollipecten är uppe i 5ml. Det låter ju inte så mycket, men hennes kropp är inte så stor. Samtidigt vet jag är Oscar fick ruskiga mängder när han hade sitt. Jag tycker det är jobbigt mest för att det har varit så mycket mediciner så länge.
Men iaf, trevlig lördag! :-)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha så kul!!! Å jag är alldeles säker på att "Å-vad-roligt-att-se-Dej-här-kommentarerna" vida överväger jämfört mot "suckarna i kön"!
Å så hoppas vi att Emma också får bli frisk FORT!!!
Kramar om ♥♥♥

2013-10-05 @ 09:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0