Trolleri-trollera!


Oscar har börjat trolla! Vilken magiker ;)
Hur ska jag förklara..
Han tar sin lilla Guido (en liten blå gaffeltruck från Blixtenfilmen),
lägger den i ena handen, viftar med fingrarna med båda händerna,
knyter händerna och lyfter upp dem i luften och utbrister;
-BORTA!!!
och lyser som en solstråle!
Jag går på det varje gång! :D

Doktorn sa till mig att vila, och ta det vääldigt piano.
Jag har fått ett virus som har satt sig i halsen,
och blivit svår stämbandsinflamation.
B.

Kommentarer
Postat av: Motte

Längtar efter att få uppleva dessa trolleritalanger <3

Krya på dig lillasyster :-)

2012-01-26 @ 20:52:32
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia

Tack tack tack! :) Haha. Åh, trist att vara sjuk hoppas du kryar på dig snart! Passa på och mys med din lilla magiker ;)

2012-01-27 @ 08:22:48
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0