Svensk sommar idag..

Idag är det en vad i folkmun kallas riktig svensk sommar. Alltså även kallad svensk sommar i min mun. Det är mulet, regnar lite men på tvärs och blåser. Underbara semesterdag!
Imorgon åker jag och Oscar till Karlshamn igen, och jag hoppas på MYCKET bättre väder där. Men visst är det väl det? Detta är nog för att OM min tvättmaskin fortfarande hade varit i livet, så skulle ju jag haft tvättdag idag, nu dog ju den förra söndagen, så jag behövde ju faktiskt inget tvättväder idag. Så NU kan det klarna upp tycker jag.
Blir väl strax en sväng till Maxi innan lunch, såg att blöjorna är i princip slut. Kanske det blir en sväng inom lindex också... :P
Piffade lite här hemma igår, nya kuddar till soffan och nya orkidéer i fönstret. Och det minsta lilla blomsterarr som någonsin gjorts. Om det nu ens kan kallas för det. Jag planterade om en murgröna i en kruka jag fick för länge sen, som nu passar precis in i de färgerna jag vill ha i storarummet :) Vi har ju IKEAS stora runda röda matta, svart (sas) soffa, mörka möbler, nu drar jag in mörk lila ihop med det röda. I like! :) Får se om jag hitta någon snygg gardin...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter snyggt! Ta och släng ett av dina nya lila badlakan över fotpallen vettja fniss Du är ju bara FÖR

2011-07-14 @ 11:12:38
Postat av: Anonym

GO ALLTSÅ! skulle det vara....

2011-07-14 @ 11:13:34
Postat av: SysterYster

ja vill med piffa

2011-07-14 @ 17:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0