Traumatisk morgon. :-( Aldrig, aldrig, ald...

Traumatisk morgon. :-( Aldrig, aldrig, aldrig har jag sett oscar så arg som idag. Natten var bra - hela natten i sin säng! Och ändå fick morgonen en sån tråkig start. Det hela började med att han inte ville klä på sig ytterkläderna. Helst hade han nog velat vara hemma och leka med sin buss och folka, när inte detta gick rasade världen, och han så arg så han tittade mig i ögonen, skrek rakt ut så han skakade. Jag har ALDRIG sett honom så här. Jag är nog lite chockad.


Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia

Tack. Vi hade inte någon nära relation så vi kämpar inte med någon större sorg här hemma. Men klart man tycker synd om mormor. Fast de senaste två åren har min gammelmormor varit väldigt dålig och inte känt igen de i sin omgivning så de flesta är ganska lättade att hon nu fått ro.



Tråkigt när morgonen startar dåligt, det brukar hänga med hela dagen sen. Kanske lite 2-årstrots? :) Det har vi gott om här hemma iaf, envis som en åsna är ungen. Ibland får man ta henne under armen bara och gå ;)

2011-02-02 @ 07:51:32
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Tina

Kan han bli arg ?

Det tror man inte om den söta ungen , haha .

Stackare! :)



Kram Tina

2011-02-02 @ 21:25:47
URL: http://tinaafalkestaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0