Snabbaste veckan

Snabbaste veckan ever på jobbet. U som jag brukar jobba med har varit iväg på semester, så jag har gjort (delar av) det han brukar göra, i alla fall alla beställningar och liknande, medan A har varit "mig". Dock har han fått U's långa dagar :P Men i alla fall, jag har gjort mycket jag inte är van vid, samtidigt som jag ju vill att det ska se ut, och vara som vanilgt (för kunderna) i vår avdelning. Jag har jobbat järnet hela veckan, sedan dagis och middag och hela baletten - som det ska vara. Nu är det fredag, jag jobbar 11-18 sedan har jag LEDIG helg!! :)
Så klockan 18 kommer Calle och Oscar och hämtar mig, och då brummar vi genast mot Korpadalen!
*Håll tummarna för att vi ska lyckas hålla Oscar vaken!* :)

Kommentarer
Postat av: mormor

Duktiga DUKTIGA Du!

Längtar SÅ tills vi ses, och funderar av och till vad 17 jag ska bjuda på.....

2011-02-04 @ 09:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0