Sakta och säkert!

Vilken fest det blev igår, jättetrevligt! Många nya människor, alltid kul! Både 40års fest, och förlovningsfest, det är inte illa det att vara bjuden till. GRATTIS TILL ER BÅDA!
Tror och hoppas att födelsedagsbarnet också blev nöjd.. :)
Jag jobbade ju först, och sedan var det snabba puckar att svira om, och slänga sig på cykeln. Det känns verkligen speciellt att cykla iväg, bara vi, utan O. Vackert väder, och fulla av förväntningar. Mys! ♥

Så mycket som jag och C skrattade när han cyklade in bland buskarna och träden, var länge sedan vi gjorde tror jag. Jag ville cykla fort och komma hem, C ville cykla saaakta.. :D Och när jag stannar och vänder mig om, ser jag hur han sakta men säkert cyklar av cykelbanan till höger, och in bland buskarna. När jag sedan hör;
-VA FAN!
Så bröt jag ihop. Av skratt. När sedan cykeln kom uppsvingandes, ja, då skrattade jag ännu mer. Då började C också skratta! Åå jag trodde aldrig vi skulle kunna sluta!  ♥ :D ♥

Dagen har varit lugn och skön, O har varit på bästa A-barns humör - alltid underbar! Mormor har åkt hem, och morfar har kommit och gått. Nu är C och O ute och går en liten promme och jag ska hoppa in i duschen.  

Kommentarer
Postat av: mormor

och mormor fnissar stilla och förtjust - och tycker att hela helgen var jätte-jätte-mysig! Det faktum att jag fick mycket mer sällis av Oscar än jag hade förväntat på lördagkvällen - natten, gjorde inte saken sämre - på något sätt! Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!

2010-09-26 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0