HUR

HUR ska jag kunna hålla mig vaken till och igenom Grey´s ikväll?! Igenom går nog bra, men nu är ögonlocken tuung!!
Det blev en himlas fylld eftermiddag efter jobbet. Bussen var sen (inte så konstigt i detta snövädret)(eftersom det är likadant VARJE år att alla är så förvånade när snön väl kommer att skottningen inte är riktigt 100.. Eller 75 heller för den delen) så jag var redan sen till dagis. Vi som skulle slänga oss på cykeln (fick gå) och köra bort till Maxi och börja handlingen innan C kom. Det blev i stället så att C fick vänta i ca 30min... Eftersom allt blev så sent och Oscar var dyngtrött körde vi till Max. När han fick hamburgare, pommes och KETCHUP var livet ganska ok igen dock.
När vi kom hem skulle ju en hel del in i frysen, och jag inser ganska snabbt att det här funkar ju inte. Jag fick frosta av frysen.. (Men nu är den fiin! :) )
När jag kom till dagis idag så hade de gått in på "Ankaret" allihop, och O såg inte mig. På Ankaret har de en förskolelärare som spelar lite piano och sjöng "lille ko", och O stod och höll i en ko, dansade lite och MUADE sitt allra finaste! Så underbart söt!! Det är så skönt att han gillar dagis!
Imorse tittade han i sin fotobok, och pekade på farfar och för första gången sa han; Faafa och så kom mopa och momo men farmor var svårt så nu får vi träna! :P
I eftermiddag hittade han boken igen, hittade kusinen och sa; Vhito (Victor!) :) ÅÅÅ!!

Vet ni vad, nu är det strax Greys.. Jag säger bye!! :)

Kommentarer
Postat av: momo

ÅH, på söndag vill momo höra älsklingen mua sitt allra finaste igen! Åh så varm jag blir om hjärtat!

2010-11-24 @ 22:26:23
Postat av: Storasyster

underbaraste tokoscar!!! vilken underbar känsla jag fick när jag levde mig in i piano/muandet!!

2010-11-24 @ 22:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0