10 + mattkant!!

Vilken underbar dag! Även att lillemann tyckte att vi skulle upp tidigt - vad gör det när solen skiner från en blå himmel?? På förmiddagen var vi inne och lekte trots det vackra vädret, tänkte att i och med att vi ska ut och promenera i timmar sedan är det ju bra om han är "avlekt". Och det fungerade!
Fönster-killarna kom redan kvar i 12, och då klädde vi oss och gick. "Vårade" vagnen, vilket innebär att ta bort åkpåsen, med sin nya fleece och skarfs var han den snyggaste i stan! (Fast det är han ju alltid)  Innan vi gick kollade jag vår termometer i köket DIT SOLEN INTE HADE KOMMIT ÄN och den såg ut så här kl 11.40
11,5
11,5 grad!! Underbara vår, välkommen hit! När morfar kom vid
13.30 så visade han termometer i bilen hela 14!! 
Vi tre gick på promenad, och morfar behövde ner
till Claes Olsson så turen gick dit, det var jätteskönt
väder, men det känns när man kommer ner till stan att
temeraturen sjunker vid vattnet. Kläderna var plötsligt
lite kyliga.




Tidigare ikväll slog O sitt egna rekord.. Det förra var 6 steg,
                                               NU; 10 STEG INKLUSIVE MATTKANT!!

Så här fin har han varit idag i sina vårkläder, sötaste♥

Sötaste rockare   Fortfarande liite osäker!   Nu kommer jag mamma!!

C är iväg och jobbar, och nu stängde köket för tio minuter sedan.. Hoppas jag, det beror ju lite på!
Jag ska sitta här, se vem som vinner Let´s dance, och äta mina popcorn. Frågan är om jag orkar gå och lägga mig sen, eller om jag sitter här och stirrar när Älskling ♥ kommer hem. Vem vet vem vet.
Natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0