Tomma fönster

Nu ser det kalt och kallt ur här i lägenheten. Gardinerna är nedtagna i vårt stora vardagsrumsfönster, och fönsterkarmen är tom. Imorgon kommer de och byter fönster i HELA lägenheten!! Jippi!
Jag har bara en fundering... De ska komma till oss halv ett ett, hur länge håller -byta-fönster-arbetare på på en fredags eftermiddag.. Det ska ta ca fyra timmar så jag hoppas VERKLIGEN att de gör klart!!
Så ska C jobba på Stekhuset imorgon kväll och lördag, så jag ska nog använda kvällen till att städa här. Jag hoppas bara O instämmer. Han tycker säkert det är jättekul att jag städar istället för att leka med honom..
När jag har lagt O imorgon kväll är min tanke att stryka mina nytvättade gardiner till ALLA fönsterna. (Mycket svårt att böja fönster i flertal) Jag får väl se, jag får väl se..

Och så ska morfar komma på fredagsvisit imorgon, det blir säkert mys, fast jag inte vet vart vi sak vara. Jag menar vi kommer ju inte sitta här när de håller på. Det är nog med att jag ska stänga in katten tycker jag. Lilla Sita, hon kommer nog INTE gilla läget imorgon.

Ikväll har E och Y varit här på middag, och Y hade med en SUUPERCOOL Ralf Lauren tröja, hur coolt är inte det?! Tusen tack gumman! 
Nu är det Per Moberg på tv. "Vad blir det för mat". Han lagar ju alltid god mat, men jag menar, VARFÖR? Varför så stressigt? Varför så sunkig? Varför så hit o dit? VARFÖR SÅ SLEMMIG???

Imorgon är det fredag!!

Kommentarer
Postat av: Moster

Ja Lilla -VARFÖR??

Hi hi hi han borde be om längre programtid!!

Kram

2010-03-26 @ 09:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0