Fem år & 8 månader

Min stora lilla kille.
⭐ Jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka⭐

Igår var vi för SISTA gången på bvc med dig,  och jag fick skriva på journalen att den får överföras till SKOLHÄLSOVÅRDEN. Vart tar tiden vägen!?

Du funderar och är så klok, en funderare ut i fingertopparna, du är omtänksam och allra allra oftast glad -  fortfarande😊
Igår fick du vaccinet, och funderingarna innan detta var många. Och några tårar trillade medan vi pratade om det kvällen innan. Men när Monika frågade vilket du ville göra först svarade du:
-Sprutan! Så jag slipper tänka på den mer! 
Och det gick som en dans,  och du utbrast till både din och min  förvåning :
-Inte en endaste tår kom mamma! 
Och jag tror du var nästan lika stolt som jag❤

Du vägde på pricken 25kg (!!!) och du är näääästan 119cm lång😊 
⭐Perfekt alltså⭐

När du är 5 år & 8 månader så gillar du fortfarande att bygga lego,  du bygger fantastiska bilar, flygplan,  hus & grottor, du har fantasi som få! Du har också börjat måla och teckna mycket mer än vad du har gjort tidigare,  och fortfarande är allt med och om djur högt uppsatt på listan,  från dinosaurier till minsta lilla spindel och gråsugga. 
Busa med Emma är ju alltid väldigt kul,  nästan alltid så mycket att det blir på gränsen till
väl busigt 😊
Du trivs på bra förskolan,  och det är hög status att den ligger på skolan, där ni få gå i led till matsalen och ta er mat själva. Ni tränar mycket på bokstäver och du har blivit superduktig! 

Fortfarande gillar du inte att prova nya saker,  och vi får pusha ganska hårt för att du ska testa, men oftast får vi ett stort leende i gengäld. 

Du är alldeles fantastisk,  du vet vad som är rätt och fel,  du visar omtanke och du är så kärleksfull. 
❤❤❤Jag älskar dig så mycket, jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka - varje dag - varje minut❤❤❤

Kommentarer
Postat av: motte ♥♥♥

Är så stolt över Dig och ditt stora hjärta Oscar!
Kram

2014-11-03 @ 23:20:22
Postat av: Tina

Åh vad duktig han är! Stora sötnosen! :)
Jag har en ny blogg nu Lisa! Så nu ska jag kolla din regelbundet igen! Kramar Tina

2014-11-06 @ 08:36:48
URL: http://lifelivelaughlove.blogg.se
Postat av: mormor

ÅÅÅÅHHHHHHH!!! Duktiga Härliga Roliga Kärleksfulla ÄLSKADE Oscar! <3 <3 <3

2014-11-17 @ 10:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0