Älskade stora lilla FEMåring!

Idag är dagen när min fina, underbara, älskade skatt blir fem år.
16.15 i eftermiddag, kom han äntligen för fem år sedan, och väntan hade varit lång.
Han förändrade våra liv som en virvelvind,
och aldrig, a.l.d.r.i.g. hade jag trott att kärleken kunde kännas såhär!
 
Han får mig att häpna med sina omtänksamma tankar och ord.
Han får mig att skratta så magen står i kors med sina underbara kommentarer och skämt.
Han får mig att vara så stolt, att jag ibland gråter en skvätt i hemlighet.
Han får mig att sitta som ett frågetecken när han berättar om sina frågor och funderingar :)
Han får mig att undra hur det är med hans öron,
när jag frågar samma sak 7 gånger och han inte hör ;)
 
Liten blir stor <3
Min lilla fina pojk, väx inte upp för fort.
Jag vill hinna med.
 
Jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka,
varje timme, varje minut <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Motte <3<3<3

Grattis Grattis mosters goa kille! Du är en fantastisk liten funderare med ett stort varmt hjärta!! Puss och kram från moster

2014-02-21 @ 10:16:05
Postat av: Sandra

Åhh... tårögd nu! ❤

2014-02-21 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0