Världsdag!

Denna dagen är en sån där dag då hela familjen bara har njutit!
En sån där underbar dag, när allt går rätt, allt är bra, alla är glada och kärleksfulla!
Vill ni ha bildbevis?
Okej då!
Liten gladfis imorse!
 
 
 
KAAAANONGRILLNING hos morfar med middag i trädgården!
 
  
Mumsigt med gröt i solsken!
 
 
KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK!
 
 
Oscar har ju så svårt att "träna", han vill ju inte det, han ska bara kunna. Vi tog med cykeln och tragglade lite grann hos pappa idag. Gick ok, men motvilligt. Mer än motvilligt. Men ja.
Allt annat har ju varit med än toppen, så glada ihågen efter sol, lek, cykling, maaaat, kaffe, studsmattehoppning åkte vi nöjda hemåt. Hoppar ur bilen, och börjar lasta ur. Oscar svingar sig upp på cykeln, och trampar iväg. Och jag och Calle står gapande kvar, stammandes om hjälmen, men inser
- LÅT GÅ FÖR FAN!! Han cyklar ju!!!
Calle springer efter och hurrar på, och jag tar resten, de försvinner in på innegården, sedan kommer en hög Oscar springandes sladdandes skrattandes ut från gården till mig och jag utbrister
-Oscar du cyklade ju nu!!! Du kan ju som vi sa!!!
Hans svar;
-Ja mamma. Jag. kan. det. nu.
 
Älskade älskade du!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Oh vad roligt !!! Duktil kille ❤️❤️❤️

2013-05-01 @ 22:37:32
Postat av: motte <3

Uuuuunderbaaart <3
Väl bekomme :-)
Cykelbilder saknades dock.....Samsungen är väl snabb!?
Puss

2013-05-01 @ 22:43:39
Postat av: mormor

Underbaringar är ni allihopa, allihopa allihopa!!!
GUUUUUD vad jag bara ÄLSKAR ER!!!

2013-05-02 @ 22:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0