Uppläggning pågår.

Eftersom lillasyster uppenbarligen inte ska sova eftermiddagslur idag så går hjärnan på högtryck för att hålla hjärtat i schack.
Kusinerna var på besök tidigare idag, och Emma fick tag på J flaska, hann precis sutta på den. Efter en sväng i slottsparken kom vi hem, och barnet skrek som jag slog henne gul och blå. I 45 minuter. Sedan trodde jag hon absolut skulle slockna. Inte då, blundade men vaknade efter två minuter, bajsade, sedan oooomöjlig att somna. Nu traskar hon här fram o tillbaka och jag gör en plan. Just nu lutar det åt att cykla till baronen, ge Oscar en hamburgare, och henne en burk.
Sedan en stoor kaffe från Kahls.
Det lär jag behöva inför denna kvällen.

Kommentarer
Postat av: .mormor

Voine voine.... hoppas det har lugnat ner sig och att ni mår bra allihop och har en RIKTIGT RIKTIGT skön kväll. Och att ni allihop får sova gott HELA NATTEN! ♡♡♡♡♡

2013-08-15 @ 20:25:05
Postat av: motte ♥♥♥

Snabb liten höna....

2013-08-15 @ 22:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0