Den hära stoltheten!

Vad ska jag stoppa hän den!? Jag spricker ju nästan!!
Ni som känner, min fina, underbara, glada kille, vet ju också att hans  4 första år,
har varit "försiktiga" år.
Han har väntat ut sig själv, tills han är säker på att han klarar av det nya han vill göra.
Och ja, det är jobbigt att vänta på när jag veeet att han redan kan! :P
Idag, idag är en stor dag i lillemanns liv!
Han hoppade i poolen, följde simfrökens regler, och var med i gruppen.
(Jaaa jag tyckte hon stod vääääldigt långt ifrån honom! Han kan faktiskt halka!!)
(Och nej, de skulle inte ha puffar!)
Han var SÅ duktig, och jag bara gapade!
Jag visste ju att han ville, jag visste han kunde
- men jag visste inte om han SKULLE.
Älskade son, att få se din lycka i dina ögon, när du själv är stolt över dig
- det är det bästa jag kan få se!
♥ ♥ ♥ Jag blir tokig som jag älskar dig!! ♥ ♥ ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: motte ♥♥♥

Heja dig bästa Oscar <3
Vilken härlig booost för självkänslan!! Och såå nyttigt inför resan :)

2013-08-27 @ 05:04:30
Postat av: Anonym

Åååhhh vad HÄRLIGT! !! Och han är så KLOK å REDIG å helt TOKUNDERBAR!!! Åh vad jag känner igen stoltheten som gör att vi nästan spricker! !

2013-08-27 @ 08:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0